Informacje ze świata biznesu

Cukierki reklamowe – nieodłączny element stoiska na targach

Cukierki reklamowe

Cukierki reklamowe

Wykupienie doskonałego miejsca na największych w kraju czy regionie targach branżowych to nie wszystko. Zadbać należy o takie zaaranżowanie stoiska i zaplanowanie działań promocyjnych w czasie eventu, by uczestnictwo w nim skutkowało wzrostem świadomości marki, pozyskaniem nowych klientów i partnerów, wzmocnieniem relacji z dotychczasowymi kontrahentami oraz poznaniem trendów panujących aktualnie wśród konkurencji. W jaki sposób skutecznie wyróżnić się na dużych targach? Oto kilka przydatnych wskazówek.Aby zachęcić gości do odwiedzania naszego stoiska, warto o odpowiednie wyeksponowanie produktów, jakimi są cukierki reklamowe. Najlepiej, aby umieszczone były one w dużych, przezroczystych misach i przykuwały wzrok wyraźną kolorystyką. Równie dobrym pomysłem jest zatrudnienie hostess, które będą rozdawały je uczestnikom wydarzenia, wręczając jednocześnie ulotkę i zachęcając do odwiedzenia naszego stoiska. Aby takie słodkości zapadły potencjalnym klientom w pamięci na długi czas, warto zadbać o zakup produktów o niebanalnych kształtach i ciekawych smakach. Przykładowo, zamiast słodkości miętowych, kupmy te o smaku gumy balonowej czy coca coli.

Cukierki reklamowe to nie wszystko. Warto zdawać sobie sprawę z faktu, iż oferowane produkty nie będą w stanie same się obronić. Targi to jedyny kanał pozwalający na bezpośredni kontakt z potencjalnymi kontrahentami. W związku z tym, należy dopilnować, aby stoisko było idealnie przygotowane – spójne, schludne i przyciągające wzrok. Aby odwiedzający je uczestnicy mogli się w pełni zaangażować, niezbędna jest interakcja ze strony pracowników firmy, co wymaga uprzedniego przeszkolenia.

cukierki reklamowe nie są jedynymi gadżetami, które można wręczać osobom odwiedzającym nasze stoisko. Warto zaopatrzyć się w drobne upominki, które będą w bezpośredni sposób związane z naszą działalnością. Przykładowo, firma działająca w branży IT rozdawać może pendrive’y z logo swojej marki, a ta która specjalizuje się w sprzedaży herbat – kubki z przykuwającą wzrok grafiką reklamową.

Tagi: , ,